7 Senarai Jam Tangan Wanita Casio Original Murah 2018

Jam tangan sudah menjadi trend biasa di semua kalangan baik laki - laki maupun perempuan, menggunakan jam tangan di masa ini bukan hanya sebagai penujuk waktu saja namun jam tangan untuk wanita sebagai fesyen terkini yang mesti digunakan.

Banyak model dan jenama jam tangan terkenal yang bertaburan di kedai tetapi ada beberapa model yang menjadi sasaran ramai orang seperti jenama casio jam tangan yang namanya agak terkenal di kalangan stylist, dan di sini adalah beberapa senarai jam tangan wanita casio original murah 2018.


Jam Tangan Wanita Casio Original Murah



1. Casio AE-1000W-AVDF 1



Jam Tangan Wanita Casio Original Murah 2018


Bagi anda yang mencari casio jam tangan yang murah, anda boleh melirik jam tangan ini casio AE-1000W-1AVDF, jam tangan ini dibuat untuk semua jenis kelamin dan sangat selesa untuk digunakan kerana ia mempunyai bahan resin untuk selongsong dan sarung depan menggunakan Skrew Casea Back yang dijamin selamat dan selesa untuk digunakan.

Jam ini kira-kira 40 gram dan menggunakan kaca bulat materal pada bahan kaca dan silikon pada tali, pada jam ini anda dapat melihat jam, minit, saat, masa, bulan, tarikh, hari. Baik untuk anda yang ingin membeli jam ini anda perlu bayar RM. 70.00.


2. Casio General Multi Function LTP-E306L-7BVDF



Jam Tangan Wanita Casio Original Murah 2018


Watch Casio wanita seterusnya adalah Casio General Multi Function LTP-E306L-7BVDF, jam tangan yang mempunyai reka bentuk yang indah sangat sesuai untuk digunakan untuk perjalanan di mana-mana dan pada sebarang acara.

Jam yang mempunyai diameter 32 mm diperbuat daripada Stainless Stell dan Mineral Glass yang kelihatan menarik untuk dilihat, tahan air tidak dilupakan dalam yang disematkan pada jam manis ini. baik jika anda berminat untuk membeli anda mesti menghabiskan banyak RM. 240.00


3. Casio General LQ-139EMV-7ALDF



Jam Tangan Wanita Casio Original Murah 2018


Dengan ketebalan 7.7 mm jam ini sangat bergaya untuk anda gunakan untuk bepergian dengan reka bentuk yang sangat mudah tetapi kelihatan cantik, watch wanita casio LQ-139EMV-7ALDF mungkin anda boleh input ke senarai pembelian anda.

Jam ini mempunyai diameter 24 mm dan diperbuat daripada kaca anti karat dan mineral glass yang menjadikannya tahan lama, untuk tali jam ini menggunakan silikon yang selesa di tangan dan selongsong belakang menggunakan screw case back. untuk harga yang boleh anda bayar RM. 40.00


4. Casio General Enticer LTP-E306L-4BVDF





Jam Casio wanita casio yang lebih murah adalah watch casio LTP-E306L-4BVDF ini mempunyai ciri anti air untuk kedalaman 50 meter sehingga anda tidak perlu bimbang jika pada bila-bila masa anda secara tidak sengaja jatuh ke dalam air.

Mempunyai berat 36 gram yang selesa di dalam tangan dan diameter 32 mm, jam tangan yang cantik ini cukup bergaya untuk anda gunakan, bagi anda yang berminat membawa pulang jam cantik ini anda perlu bayar RM. 240.00


5. Casio General MQ-76-2ALDF



Jam Tangan Wanita Casio Original Murah 2018


Mempunyai diameter 33.8 mm jam yang indah ini perlu dipertimbangkan untuk dibeli, dengan ketebalan 7.8 mm dan bezel di balut Resin juga Mineral Crystal Glass jam dengan nama casio umum MQ-76-2ALDF agak sedap di lihat.

Dengan ciri anti air yang dalam penanaman juga menjadikan jam tangan ini lebih berkualiti, berat watch casio ini beratnya 20 gram yang sangat selesa di tangan. baik jika anda berminat dengan jam tangan yang indah ini anda perlu sedia sebesar RM. 90.00


6. Casio General Vintage LA-670WD-1DF



Jam Tangan Wanita Casio Original Murah 2018


Untuk jam tangan casio murah maka datang dari Casio General Vintage LA-670WD-1DF, dengan badan yang kelihatan clasic dan elegan ini jam ini boleh anda input ke senarai pembelian anda.

Dengan harga  RM. 142.00 yang tidak terlalu mahal, anda boleh mendapatkan satu jam ini, ciri kalis air juga berpasangan untuk mengelakkan daripada perkara yang tidak mahu.


7. Casio General LA-20WH-2ADF





Jam tangan tahan air telah menjadi biasa bagi semua jenis model jam tangan begitu juga jam Casio General LA-20WH-2ADF, dengan ketebalan 8.6 mm dan diameter 30.4 mm jam tangan yang indah ini yang boleh anda pertimbangkan untuk pembelian anda.

Dengan berat 16 gram sangat ringan dan selesa di tangan, ciri-ciri yang terdapat pada jam tangan ini seperti Lampu LED, Penggera, Kalendar Auto, dan format masa 12/24 jam. baik jika anda berminat membelinya anda boleh biaya sebesar RM. 250.00


Baik itu adalah sedikit maklumat tentang jam tangan wanita casio original murah 2018 yang saya harap dapat berguna untuk anda, selesai dan terima kasih.

Postingan terkait:

Belum ada tanggapan untuk "7 Senarai Jam Tangan Wanita Casio Original Murah 2018"

Catat Ulasan